top2

Hvad er GDPR?

Den 25. maj 2018 træder en ny europæisk persondataforordning i kraft; The General Data Protection Regulation (GDPR). Denne forordning vil blive implementeret i samtlige lokale persondata-love i hele EU- og EØS-området. Den vil gælde for alle virksomheder og organisationer, som sælger varer og ydelser og opbevarer personlige data om borgere i Europa, inklusiv virksomheder fra andre kontinenter. Den giver borgere i EU og EØS større kontrol over deres personlige data og sikkerhed for, at deres information beskyttes i hele Europa. Reglerne:

Ifølge GDPR defineres personlige data som enhver form for information relateret til en person såsom navn, billede, en email adresse, bankoplysninger, opslag på sociale medier, oplysninger om lokation, helbredsinformation eller en IP-adresse. Der skelnes ikke mellem personlige data relateret til personens private, offentlige eller arbejdsmæssige rolle - personen er personen. Også i en B2B situation er der tale om personer, som interagerer og deler information om og med hinanden. Kunder i B2B markeder er selvfølgelig virksomheder, men relationerne, som håndterer forretningsmæssige opgaver, er mennesker – eller personer.

GDPR hvilke rettigheder har du:

1. Der skal gives samtykke Virksomheder må ikke behandle de personlige data om en enkeltperson, medmindre personen frivilligt har givet specifikt, informeret og entydigt samtykke herom enten i en erklæring eller ved en klart bekræftende handling. Når du tilmelder dig ved Personalekontoret ApS accepterer du at vi må bruge de personlige oplysninger. Personalekontoret bruger dine personlige oplysninger til: At aflønne dig for det arbejde du udfører, at opgive og indberette til offentlige instanser som Skat, feriepenge pension og lign.  

2. Retten til adgang Dette betyder, at personer har ret til at få adgang til deres personlige data og efterfølgende til at få at vide, hvordan virksomheden bruger deres data. Virksomheden skal udlevere en kopi af de personlige data, gratis og i elektronisk form, hvis en person beder om det. Du er velkommen til at få en udskrift af dine personlige data, ved personlig fremmøde, med dokumentation for den person du er.  

3. Retten til at blive glemt. Hvis en person ikke længere er kunde, eller hvis han/hun tilbagetrækker sit samtykke til, at virksomheden må bruge de personlige data, har personen ret til at få sine data slettet. Vi kan stille dig i bero i vores systemer og det gør vi gerne. (Vi kan ikke slette transaktioner der allerede er udført via vores EDB systemer, det er en offentlig misforståelse)

4. Retten til dataoverførsel En person har ret til at få overført sine data fra en serviceudbyder til en anden. Og det skal ske i et almindeligt brugt og maskinlæsbart format. Du er velkommen til at få en udskrift af dine personlige data, ved personlig fremmøde, med dokumentation for den person du er.

5. Retten til at blive informeret Dette gælder enhver form for indsamling af data, som foretages af virksomheder, og personerne skal informeres, før indsamling af data sker. Personerne skal aktivt tilvælge (opt-in), at deres data må indsamles, og samtykke skal gives frivilligt og må ikke være underforstået. Vi indsamler ikke data, vi bruger dine data til at afregne dig i forbindelse med det arbejde du har udført for os.

6. Retten til at få oplysninger tilrettet  Dette sikrer, at personer kan få deres data opdateret, hvis den er forældet, utilstrækkelig eller forkert. Vi retter dine data hvis de er forkerte, efter de oplysninger du giver os.  

7. Retten til at begrænse behandling Personer kan frabede sig, at deres data anvendes til databehandling. Data må fortsat gerne opbevares, men ikke anvendes. Dine data bruges ikke til databehandling, i andre regi end afregning af din løn, og dine kvalifikationer.  

8. Retten til at gøre indsigelse Dette inkluderer retten til at få stoppet brugen af data til markedsføringsformål. Der er ingen undtagelser til denne regel, og al brug af personens data skal stoppe, så snart en indsigelse modtages. Der skal informeres tydeligt om denne rettighed, når kommunikationen med en person indledes. Vi bruger ikke dine data til markedsføringsformål.   

9. Retten til at blive underrettet Hvis der er sket et brud på datasikkerheden, som kan kompromittere en persons personlige data, har personen ret til at blive underrettet indenfor 72 timer efter, at bruddet er blevet opdaget. GDPR er EU’s måde at give enkeltpersoner, kundeemner, kunder, leverandører og ansatte mere kontrol over deres personlige data, og mindre magt til de organisationer, som indsamler og bruger denne type data kommercielt. Dette er ikke et forsøg på stoppe eller besværliggøre handel, men har til hensigt at gøre det mere transparent, hvordan personlige data opbevares og anvendes. Såfremt der på nogen måde skulle ske et brud på datasikkerheden, vil du blive informeret inden for 72 timer efter bruddet er blevet opdaget af Personalekontoret ApS  

PERSONALEKONTORET ApS, har databeskyttelsesaftaler med de underleverandører vi bruger. 




Falengreen

Vi har valgt at bruge Personalekontoret i Skanderborg som samarbejdspartner, når vi har brug for et par “ekstra hænder”. Grunden til vi bruger vikar er at det er fleksibel arbejdskraft, de er der når vi har behovet. Så samlet set er det en billigere løsning på sigt. Vi har haft Personalekontoret som leverandør af vikar i gennem 6 år. Vi har valgt at bruge Personalekontoret dels fordi de er fleksible og altid leverer vikar til tiden og samtidig er det vigtigt for os at de har døgnvagt.


Personalekontoret ApS har eksisteret siden 2004.

I perioden siden 2004 har vi sendt mere end 4000 personer på arbejde i lokale virksomheder og virksomheder helt op til Hobro. Mange af vikarerne er ansat i en kortere periode, men flere og flere har haft arbejde igennem Personalekontoret i længere perioder, ja en person i mere end 9 år.

Vores kunder har været trofaste, således har vi stadigvæk den første kunde vi fik i 2004, og jeg vil tillade mig at tilskrive vores succes, de dygtige damer der er ansat på kontoret.


 

 

  

Medarbejdere til produktion/pakkeri søges.

Vi søger hele tiden friske medarbejdere som er interesseret i arbejde indenfor produktion og pakkeri. Der kan både være tale om dag- og aftenarbejde.
Ring og hør nærmere på 87931500.

 

 

Friske unge mennesker søges !!

Vi mangler nogle friske unge mennesker, der har lyst til at arbejde med lidt af hvert i kortere eller længere perioder.

Du er måske færdig med at læse og skal have et sabbatår og har brug for noget arbejde, hvis det er tilfældet så skal du kontakte Personalekontoret, så vil vi meget gerne i kontakt med dig.

 

Kontakt os på: 87 93 15 00 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Produktionsmedarbejder med TRUCK

Til vores kunde i stilling søger vi medarbejdere til lager og produktionsarbejde, til daghold og aften kontakt Bjarne Drews på:

87931500 eller mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Søger du arbejde ?

Står du og mangler et job - så kontakt Personalekontoret ApS.

Vi har stillinger indenfor mange forskellige brancher - både vikariater og faste stillinger.

Kontakt os - så vi kan få en snak om, hvad du gerne vil arbejde med.

Tlf.nr. 87931500 / mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Vi søger hele tiden nye medarbejdere til forskellige vikariater...

Vi søger løbende nye medarbejdere. I øjeblikket er det hovedsagligt indenfor fødevarervirksomheder, jern & metal, elektronik og bygge/anlæg vi oplever travlhed.

- Pakkeri/produktion

- Lager

- Elektronikmontricer med loddeerfaring

- Arbejdsmænd

Er du interesseret i vikararbejde, så ring eller send en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

GRATIS Vikarer

Nej, du kan ikke få gratis vikarer, men ring til Personalekontoret, så får du nogle af de dygtigste vikarer til en rigtig god pris.

Vi er medlem af Dansk Erhverv, overholder alle gældende regler og overenskomster, så du kan være tryg, RING og få et godt tilbud på: 8793 1500

Problemer med at kontakte os via hjemmesiden...?

Vi har desværre oplevet, at nogle har problemer med at sende skema til os via hjemmesiden. Skulle du opleve dette, bedes du sende en mail til os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Personalekontoret

Der er mange fordelagtige grunde ved at bruge vikarer. Har I brug for vikarer får I tilbudt det personale, I har brug for, når I har brug for det, i den tid I har brug for det.

Som kunde specificerer I arbejdsopgaverne, hvorefter vi finder egnede kandidater fra vores database, eller vi søger efter kandidater der passer til den givne stilling. Med baggrund i de kandidater vi finder, vælger I hvem der skal på arbejde i jeres virksomhed.

Er du jobsøgende og ønsker at blive tilmeldt vort vikarbureau, kan du helt gratis blive optaget i vor database.
Vi samarbejder med alle typer virksomheder, så der er ingen begrænsninger for, hvem der kan blive optaget hos os.

Vi har mange jobs at vælge imellem. Dette kan også være vejen til en fastansættelse.

Kvalitet er for os: Den rette person, på rette sted til rette tid.
Derfor yder vi dig blandt andet den service at stå til rådighed fra tidlig morgen til sen aften.

 


korte-vikar lange-vikar